Arhiiv: Treeningvideod

Keha & Meel 1.0

Rahulik Keha & Meel treening sisaldab erinevaid dünaamilisi liikumisi, venitusi ja kergeid jõuharjutusi lõõgastava muusika saatel. Treening arendab painduvust, tasakaalu, vähendab lihaspinget ja stressi ning parandab rühti ja tugevdab lihaseid. Tunni juhendajaks on pikaaegse staažiga rühma- ja personaaltreener Jaana Junson.

Kogu-Keha 5.0

Tõhus kogu keha lihasvastupidavustreening treening kangi ja ketastega.

Kogu-Keha 4.0

Tõhus kogu keha treening sangpommiga. Pingutust saavad kõik suuremad lihasgrupid, sangpommi asemel võid kasutada ka mond teist üksikut raskust.

Kogu-Keha 3.0

Tõhus kogu keha treening kummituubiga/kummilindiga. Treeningus töötad läbi kõik suuremad lihasgrupid ning annad mõnusa koormuse kogu kehale.

Kogu-Keha 2.0

Tõhus kogu keha treening fitballiga – treening sisaldab lihtsat aeroobset sammukombinatsiooni ja harjutusi kõikidele suurematele lihasgruppidele. Treening arendab nii aeroobset kui ka lihasvastupidavust ja annab parajalt väljakutsuva koormuse.

Kõht-Selg-Tuhar

Kõht-Selg-Tuhar fitballiga on korralik väljakutse nii algajale, kui ka juba kogenud harrastajale. Treeningu põhifookuses on kere-, tuhara- ja seljalihaste treenimine, tasakaaluharjutused panevad proovile väikesed stabiliseerivad lihased.

Kogu-Keha 1.0

Tõhus kogu keha treening hantlite ja matiga, kus treenitakse kõiki suuremaid lihasgruppe. Treening sobib nii algajale kui ka edasijõudnud treenijale. Hantlite asemel võib kasutada ka teisi käepäraseid raskuseid.

Kõht – selg – tuhar

Tõhus treening kere-, selja ja tuharalihastele saavutamaks kaunis figuur ja lihastoonus. Treeningus läheb vaja matti /paksemat rätikut ja kaht hantlit (või näiteks veepudelit). Tund sobib nii algajale kui ka edasijõudnud treenijale.