Blog
15
05
2016

Krista lugu

By Janika 0

janika ja krista1

Juba aastaid on mul olnud unistus astuda lavale, see sai alguse juba siis kui avati Sparta Spordiklubi ja mina ühe esimese kliendina seal treenima asusin. Mäletan hästi, kuidas vaatasin seintel oleva Better Bodies modelli Helene Ahlsoni pilte ja mõtlesin, wau – selline ma tahaks olla. Aastad läksid mööda, tegin trenni aga arengut nagu väga ei olnud. Kui ma aasta tagasi ajarkirja Hers konkursi BeFit võitsin, käis peast läbi ka kohe mõte, et ma tegelikult olen oma suure unistuse täitumisele päris lähedal. Ja konkursi võit ei olnudki ju tegelikult nii raske, mõtlesin endamisi, et ju ei saa see võistlussport ka midagi nii hullu olla. Aga on, ikka hullult raske on! Igaljuhul peale konkursi võitu salamisi heietasin seda mõtet ja siis viis saatus meid kokku Janikaga, kes pakkus, et võiks mulle treeningutel abiks olla. Tegime treeningkavad ümber ja vaatasime üle toitumise. Jälgisin hoolega oma kaloreid Myfitnesspali abil, vaatasin, et makrod oleks paigas ja pidasin kinni reeglist – if it fits your macros, you can eat. Siiski kaal hakkas tõusma ja see ei olnud tegelikult eesmärk ju. Alguses ei pööranud me sellele suurt tähelepanu, kuna lihasmass tõusis kenasti. Siis aga ühel hetkel rumala peaga võtsin vastu otsuse, et võistlen sügise asemel juba kevadel. Ja siis läks kiireks. Oli vaja hakata rasva % vähemaks saada, kaotades sealjuures minimaalselt lihast. Mis see siis tähendas – toitumine läks väga rangeks. Jäi kanafilee, roheline salat, kurk, täisterakaerahelbed, rasvatu kohupiim ja kodujuust, proteiinipulbrid. Jah, ei ole kindlasti kõige tervislikum aga oli vaja alla saada ja kiiresti. See kõik muidugi toimis, kaal langes, rasva % langes. Ja isegi enesetunne ei olnud kehv, lihtsalt tuli raskem trenn ja suurem osa tööst teha ära päeva esimeses pooles, kus oli süsivesikuid. Päeva teine pool oli lihtsalt vegeteerimisena. Ja mida ma veel ütlen, ma tundsin kuidas selle „dieedi“ ja toitumishäire vahel on õhkõrn piir ja ma võin öelda ka, et mõned korras kaldusin sinna halvale poolele – leidsin ennast õhtuti mõttelt: „ aga kui ma jätaks täna õhtusöögi üldse ära, siis homme oleks kaalu veel vähem“. Õnneks on mul siiski ümber nii palju häid inimesi, kes sellised mõtted eemale peletasid Ja mulle meeldib Janika lähenemine – kui sa ise endast märku ei anna ( no ausalt vahepeal kui toitumisega läks valesti, peitsin ennast ja oli häbi) siis otsis ta mind ise ülesse ja aja suutis motivatsiooni jälle lakke pushida. Oli selleks siis tappev HIIT või lihtsalt uued harjutused. Aitäh Sulle! Kuna ettevalmistusega läks kiireks, tuli mulle appi Kehastuudio ja armas Krislin, kes lubasid mu rasva % veelgi kiiremini vähendada, kui see trenni ja toitumisega üldse võimalik oleks. Kehastuudios käisin erinevates protseduurides 3-4 korda nädalas, enamasti 2 vahel isegi 3 tundi korraga. Rasvade liikuma panemiseks tegin Lipolaserit ja Kavitatsiooni, mõlemat protseduuri kirjeldatakse kui mittekirurgilist rasvaimu. Ega siin pikemalt midagi rääkida ei ole, lihtsalt lõõgastud ja naudid. Nendele peale tegin enamasti LPG massazhi (viib jääkained kehast välja) või Transioni(lihastimulatsioon elektriimplusidega). Kui ma alguses seda Transioni üldse ei kannatanud, siis peale esimest kuud oli see mu lemmik, sest alati peale seda protseduuri tundsid, kuidas teksad on suuremaks jäänud Ja no kui päris aus olla, siis viimastel nädalatel tegin seda protseduuri lausa iga päev! Kui neid protseduure tehes on tähtis tarbida piisavalt vedelikku ja Kehastuudios tehti mulle väga selgeks kui tähtis on vee joomine. Alguses oli ikka väljakannatamatu juua 2l vett päevas, tunne oli et peaks koos kontorilauaga ehk tualetti kolima. Aga umbes 2 nädalat hiljem oligi vee joomine täiesti normaalne päeva osa ja mõjusid oli ka näha. Nahk, küüned, juuksed muutusid kohe ilusamaks ja pehmemaks. Minult on palju küsitutud, mitu korda ma mis protseduuri tegin ja eriti tuntakse huvi LPG effektiivsuse vastu. Jah, LPG on effektiivne, pärast protseduuri on nagu nii pehme ja lihased nii mõnusalt lõdvestunud. Samas ma arvan, et kui juba see tee ette võtta, siis oleks targem lasta end üle vaadata sealsetel spetsialistidel , näidata oma murekohti ja paika panna kohe nii-öelda raviplaan. Uskuge, tulemused on palju effektiivsemad. Ma ise olin alguses üsna skeptiline aga naised, see toimib! Igatahes olen väga tänulik Krislinile ja kogu Kehastuudio tiimile, lihtsalt imearmsad inimesed! Kokkuvõttes võin öelda, et päris keeruline on kombineerida oma aega, kui pead tööl käima ja pere ning kodu eest ka hoolitsema. Trennitunde tuli nädalas kokku 12-14 kanti, lisaks 8-10 tundi veetsin Kehastuudios. Aga ma sain hakkama! Ja see oli kõike seda väärt! See tunne laval – lihtsalt maagiline! Ja kui palju häid ja ilusaid inimesi mu ellu see toonud. Ma lihtsalt tunnen, et olen leidnud selle päris oma ja õige tee! Kuidas edasi? Lubasin endale, et peale hooaja lõppu võtan nädalaks aja maha ja söön kõike seda, mida ma kogu see ettevalmistusaeg süüa ei saanud. Ja nii ongi – olen nädal aega söönud täpselt seda seda mida tahan, millal tahan ja kui palju tahan. Ma ausalt ei kujuta ette kui lõhki mu tavaline kaloraaz läinud on ja kaalu peale ei astu ma ka vist enne paari päeva. Igaljuhul puhkusenädal ongi kohe läbi ja aeg on hakata vaikselt valmistuma sügiseks, et jälle liiga kiireks ei läheks.

 

Kui ka Sinu unistus on saavutada ideaalne figuur ja vorm, siis soovitan kindlasti kombineerida treeninguid ja erinevaid kehaprotseduure (lpg, lipolaser, kavitatsioon ja transion). Tulemused on vaat et poole kiiremad ning lisaks kaunile figuurile saad pinguldunuma ja elastsema naha ning toonuses keha. Kehastuudio on mõnus privaatne heaoluoaas täitsa kesklinnas, asjatundlike ja sõbralike teenindajatega ning hubase interjööriga. Maikuus on Kehastuudios mitmeid sooduspakkumisi, millega saad tutvuda siin: http://www.kehastuudio.ee/

kehastuudio+logo

 

author: Janika